lunes, 21 de septiembre de 2009

Presentació

Hola! Em dic Raül, tinc 25 anys, sóc de Lleida i visc a Castellnou de Seana, un poblet de Lleida. Vaig estudiar Educació Social per la UdL, i hi vaig iniciar psicopedagogia. Vaig traslladar l'expedient a la UOC per poder conciliar millor la feina i la vida familiar (viure en parella és el que té!!).
Des que vaig acabar estic treballant en un CRAE com educador social a Vilanova de Bellpuig.
Aquest és el meu últim semestre, si deu vol, fent a més d'aquesta asignatura psicologia de l'educació i pràctiques II (en un EAP).

La meva experiència de les tecnologies és a nivell d'usuari. Tot el que sé ho he après jo sol, no he fet cap curset...He passat moltes hores davant un ordenador!!! Aquesta assignatura, espero ens aporti tot el necessari per a què en les nostres pràctiques psicopedagògiques diàries ens poguem desenvolupar amb material tecnològic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mapa conceptual

Mapa conceptual